söndag 22 juli 2012

He seemed impressed by the way you came in.

I fredags efter jobbet vid kl 19 tiden invaderades min lägenhet av arbetskollegor. När jag erbjöd att ha förfesten hos mig veckan innan var antalet personer som skulle delta desto mindre. Under veckan valde fler och fler att även de skulle komma förbi. På torsdag eftermiddag kände jag att jag kanske hade gjort något dumt, och tyvärr var det lite för sent att dra sig ur nu. Tack och lov gick det bra. Vid kl 00.15 kände jag att det var dags att styra kosan mot krogen. 
Men vi hade kul! Jag har trevliga kollegor!

Lördagen spenderades med fina vänner!

 Min storebror måste vara världens bästa!

 Johan: Det är ju ett riktigt snygg bandfotot, om inte Hannah hade varit med.
Jag: Tack...
Ja.. Jag ser ju inte direkt jätte fin ut på kortet..
 Snuskedjan. Jag har bara snygga vänner.




- Hannah

1 kommentar:

  1. Du är alltid snygg.

    Och El Perro! JA JA JAAAAA!!!
    (vi bor nästan grannar, kom hit så kändis-spotar vi lite!I)

    SvaraRadera