måndag 18 juni 2012

Never met a wise man, if so it's a woman..

Dag tre på jobbet är avklarat. Vi fortsätter att gå bredvid. Jag skulle egentligen kunna sätta mig och jobba självständigt men passar på att såsa bredvid. Det är lite långrandigt, men vet ju att när jag väl är självgående så kommer jag ha fullt upp, så kan lika gärna passa på att ta det lite piano. Växeln gav sig på eftermiddagen, detta resulterade i en grupp människor som bara satt av tid. En av cheferna gick runt och frågade alla om någon ville kompa, men det var det ingen som ville.
Under lunchen lyckades vi utforma en tävling som kommer gå av stapeln vid tisdagar och onsdagar.(dessa dagar då man inte ska kunna komma med söndagsmiddagen i matlådan) Tävlingens regler är enkla, finast mat vinner. Jag kapitulerade direkt, har soppa för en månad här hemma..

I går när jag strosade runt längs vägarna möttes jag av en udda syn. På en av alla rastplatserna för lastbilschaufförer stod en lastbil parkerad, det var inte just det som var lustigt.. MEN dörren till hytten stod vidöppen och ett par ben stack ut ur dörren. När jag närmare börjar benens ägare synas mer och när jag kommit så pass långt att jag ser hela personen ser jag att han sitter helt naken där i lastbilen.. Det var en nakenchaufför.



 Jag har köpt den en gång och lämnat tillbaks den, men nu har jag ångrat mig. Ska jag eller ska jag ej??
Kan jag ha en korallfärgad klänning?

På tok för längesen jag cyklade....


- Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar