fredag 20 april 2012

But now you're looking at me like you're disgusted.

Idag kom det hem två herrar för att byta dörr. Dum som en är så tänkte en annan att de bara skulle hänga av den gamla dörren och lite smidigt hänga på den nya. Jag höll på att skita ner mig när jag satt där med min temugg i soffan fram för go'morgon Sverige när en såg drar igång. De skulle ju byta ut rubbet.
När herrarna är klara säger den ena att "Nu är det klar, det är silikon här i kanterna, så pilla inte på det på ett par timmar i alla fall". Fråga: Varför skulle jag peta på det? Även när det har torkat? Vilken människa går och pillar på det annars? Man kanske ska börja? Det kanske skänker något till kroppen som inget annat kan? Ska nog prova sen, det har ju ändå gått mer än ett par timmar nu.
Senare på dagen ligger jag i soffan och kollar på film, plötsligt går tv:n på och för andra gången samma dag håller jag på att skita ner mig. Jag hade rullat över tv-dosan. Den är överkänslig för beröring..
Lite fredagsmusik! Nu ska jag fredagscykla lite.

- Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar