onsdag 2 maj 2012

I want to rock your gypsy soul

Bildorgie.

 Ny cykeldator, nom nom nom nom!
 Esbjörn kör på balkong-häng
 Varma dagar resulterar i galna outfits.
 Esbjörnen har hittat ett nytt passande sovställe.
Ibland brukar jag hänga vid min spis, eller det är främst köksfläkten jag vill umgås med.

Fint väder igår och idag. När det blir så lockas alla blekfisar ut för att försöka uppnå en högre level i hudfärg. Körde leken "mest hud vinner" som Katla (från Mammas nya kille, P3) gör. Jag vann, tror dock inte att tjejen visste att hon var en av deltagarna. Hade dock ett litet övertag då jag satt på min balkong på sista våningen och hon låg på inne gården, exponerad för ca 80 lägenheter, medan jag själv kunde gömma mig bakom balkongräcket.

Observerade att det var väldigt få bilar på Icas parkering igår, och det var många som valde att använda sig av sina friska ben fram och tillbaka till affären. Valborg resulterar till mer bil-glesare 1 maj, det är bra för miljön! Dock bra att de väljer att gå, för jag gissar på att ca 91% av icas kunder igår köpte något med antingen högt fett- eller sockerinnehåll. 


- Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar