onsdag 30 maj 2012

At least I have nothing!

Dagen största fråga måste ju absolut vara; varför ersatte bostadsrättsföreningen min hemmagjorda "ingen reklam tack" skylt med en annan? Har jag så taskig handstil eller passade den inte in med de andra datorskrivna skyltarna? Många frågor rörande det här.. Men kommer jag kunna få svar på dem?

 Grisbjörnen och jag var ute i stugan. Dock var han så feg så han låg mest inne och sov, Fjantbjörn!

 I måndags(igår?) kunde jag inte sluta fråga mig själv varför det låg en sönderslagen lampa i cykelskjulet vid arkivet. På tal om saker på udda platser, idag såg jag en resväska liggandes mitt på trottoaren, den var öppen och i låg några klädesplagg.
Mött en hare när jag var spatserade längs stadens gator. Undra om han/hon/hen ha're bra? (hö.. hö... Ett tvättäkta pappa skämt!)
Jag är förälskad, jag vill bara dra ner persiennerna och börja dansa! Tur att man har spotify premium så man kan lyssna på den om och om och om och om igen!
En till som går på repeat.
 - Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar