måndag 21 maj 2012

You don't possess me, don't impress me. You just upset my mind

Efter cirkus två timmars sömn bar det iväg för att visa linoleumtryck för en klass, som idag bara bestod av tre stycken elever, kanske var fler än jag som hade en pissig kväll och natt? Efter det åter hem för att läsa. När solen äntligen kommit fram så dess strålar når min balkong var det näst intill obligatoriskt att sitta där. Efter ca 1 1/2 timme i solen är huden nu stoppljus-röd och fin. Snart åker rakhyveln fram, här ska rakas ben! För idag kan man ha shorts på sig.

Fann idag en ny vunnen respekt för en människa jag innan funnit lite irriterande. Nu förstår jag dig till fullo. Det var dessutom 100 gånger värre det du var med om än vad jag själv fått upplevt.
Känner att jag nog börjar komma till insikt att jag borde tagit ner dig från den där pedistalen för länge sen. Du är inte mer än en egoistisk och feg fåne som endast handlar så det ska gynna dig själv eller få dig själv att framstå som god. Du kan inte vara rakryggad och säga som det är utan ska linda in allt i vidriga lögner, som bara förvärrar allt så mycket mer när sanningen väl kommer fram. Det finns även en skillnad på att vara vuxen med lite barnasinne kvar och vuxen men med en mentalitet som en hormonstinn tonåring som inte förstår sig på socialkompetens. Du är bara pinsam.. och jag hoppas ditt hårfäste åker allt mer norr ut! Låt mig få slänga dig som om du vore gårdens sopor, likt du gjorde med mig. Tyvärr har dina handlingar fått mig att tvivla mer på människan och genuin kärlek, finns den verkligen?
Det är så konstigt att en enda människa, en falsk sådan också, kan göra sådana djupa avtryck på någon och lämna efter sig så stora spår som gör att man ifrågasätter sin egen kompetens och yttre. Du har nu lyckats nergraderat dig själv från douche till imbecill. Bra jobbat!



Mitt "kontor"

- Hannah

2 kommentarer:

  1. Allt blir bra. Det måste det ju bli.
    Ingen ska få sänka dig mer. Du är fantastisk.

    <3

    SvaraRadera