söndag 20 maj 2012

I'm going on a date tonight, to try to fall out of love with you

Runt hela sjön luktar det grillat, förutom på Kosia, där luktar det kobajs. 
Så åker du förbi där, andas med munnen!

Kom på en sak. Jag själv är inte förtjust hur folk på sina bloggar, facebooks m.m måste redogöra sina träningspass, för de tror annars att folk ska tro att de är tjocka(för det är ju inget man kan förstå utifrån bilder personen har upplagda). De som mest går till gym för att ta en bild där de poserar med snygga träningskläder för att sedan ta en till där de käkar något i form av en energibar. Sånt gillar jag ej, men måste bara göra skillnaden på sånna och sedan dem som skriver att de vart och tränat eller så, men de redogör inte hur långt de kört, snitthastighet eller sånt som ska understryka att de varit duktiga och rört på sig. Utan de som bara berättar "hej, idag har jag gjort något jag gillar att göra". Skillnad, stor skillnad. Skulle vara annat om man började länka till sin funbeat för att alla ska kunna ta del av ens träning.

Ville bara få ur mig det. Veckan som kommer nu så ska det bli super-väder och det betyder att man kan börja förbättra cykelbrännan, detta gillas.


- Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar