måndag 14 maj 2012

Never want to see you again, I never want to feel this again.

onsdag börjar jag jobba, har fått vikariat på stadens ena gymnasieskola som bildlärare. Sist jag var där och vikarierade hade vissa elever svårt att komma ihåg mitt namn, så de sa "fröken", lite lustigt med tanke på att jag bara var mellan 4-6 år äldre än dom. Så parallellt med b-uppsats(jaja, den är inte så jävla stor, men det är annat när man gick på mentaltsommarlov i slutet av januari) ska jobb och tenta-plugg klaras. Fy vad jag längtar efter sommaren nu.. Jag skulle behöva en assistent nu, en som kan planera allt jag ska göra.


Hej min vän. Vad gör du egentligen i mitt russin-paket? För god.. det var du fan inte!
Satt och lyssnade på musik förut på spotify. När man går in på en artist eller ett band finns det relaterade artister som man kan klicka vidare på. Jag började med Depeche Mode och slutade på ABBA, intressant..

- Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar