onsdag 9 maj 2012

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you !


Väntar på att Girot ska börja. När det gör det ska jag hoppa upp på cykeln och låtsas att jag cyklar med dom. Undra om man ska ta en spritpenna och göra ett tappert försök att rita av Sky-stallets tröja?
Ett par timmar av dagen spenderades på universitet. Planerade vad som ska göras och när. Hoppas på att det kan underlätta lite nu i dessa tider. Vill faktiskt bara ha sommar nu, och med den sommaren önskar jag mig en sommarflirt.

J. Tillman, oj vilken man!

- Hannah

2 kommentarer:

  1. Jag är färmodligen värdelös som sommarflirt, men om du hälsar på så kan vi kompis-skeda. Du får till och med vara lilla skeden! Hahaha.
    :D

    SvaraRadera
  2. Haha, tror man inte skulle få en bättre sommarflört än dig Ci :) Oh, tack! jag är bäst på att vara lilla sked!

    SvaraRadera